Reklama w formie tradycyjnej, pomimo upływu czasu, nadal cieszy się niesłabnącą popularnością. Wszystko ze względu na fakt, że pozwala na osiągnięcie bardzo widocznych korzyści przy niskich kosztach. Dobrym przykładem reklamy w takiej właśnie formie są oczywiście potykacze reklamowe.
Jest to nic innego jak praktyczny, przenośny stojak, zazwyczaj w formie dwustronnej. Pozwala on na bardzo skuteczną prezentację reklamy o praktycznie dowolnym rozmiarze, w bardzo unikalny i ciekawy sposób. Potykacze bez większych problemów mogą być umieszczane na chodnikach, ale także i w pobliżu sklepu. Korzystają z nich także powszechnie kina, teatry, muzea oraz inne przedsiębiorstwa. Są one doskonałym sposobem na zaprezentowanie aktualnie obowiązującej promocji czy też na opisanie aktualnego asortymentu kina czy też sklepu. Potykacze jednak bardzo często wykorzystywane są również, aby czytelnie i jednoznacznie oznaczyć drogę do siedziby danej formy. Dzięki nim zaprezentować można również agendę praktycznie dowolnego wydarzenia czy też inną treść, praktycznie dowolnie dobraną. Najbardziej rozpowszechnione rodzaje potykaczy reklamowych to z całą pewnością te, po których po prostu pisze się kredą.
Są one wykorzystywane w szczególności przez większą część lokali gastronomicznych. Dzięki nim mogą się one dzielić ze swoimi klientami aktualnym menu, bez konieczności ciągłego zamawiania nowych ulotek czy też plakatów. Jest to dla nich zdecydowanie najlepszy sposób na zdecydowane ograniczenie kosztów utrzymania swojego przedsiębiorstwa. Jeszcze inną wersją takiego rozwiązania marketingowego są z pewnością potykacze typu OWZ, czyli otwórz-włóż-zamknij. Są one wyposażone w dedykowaną, zamykaną przez zatrzaski ramę, dzięki której wielokrotnie można wymieniać przedstawioną grafikę. Nowoczesne rodzaje takich właśnie potykaczy, są dodatkowo wyposażone w specjalną folię antyrefleksyjną. Zachowuje ona idealną czytelność zaprezentowanej treści, jednocześnie skutecznie chroniąc ją przed niekorzystnym wpływem wilgoci.
Potykacze reklamowe mogą być zaliczone do jednych z najbardziej rozpowszechnionych przykładów reklamy tradycyjnej. Są one zdecydowanie bardziej praktycznym rozwiązaniem niż dawniej wykorzystywane ulotki czy też plakaty. Można je bowiem wykorzystywać przez praktycznie nieograniczony czas, dzięki możliwości swobodnej podmiany prezentowanej przez nie treści reklamowej. Wraz z upływem lat, potykacze zaczęły ulegać całkiem sporym zmianom, przede wszystkim, jeżeli chodzi o ich wygląd oraz funkcjonalność.