Krówki ze spersonalizowanym nadrukiem cieszą się ostatnimi laty szczególną popularnością. Te niewielkie cukierki nie kosztują wiele, a jednocześnie idealnie nadają się na mały podarunek. Korzystają z nich także firmy, które w ten sposób próbują zapisać się w świadomości klientów. W jaki sposób można zlecić wykonanie takich łakoci i o czym należy pamiętać?
Czy krówka z logo to dobry nośnik reklamy?
Krówki o spersonalizowanym opakowaniu, stworzone z myślą o firmach, z reguły posiadają na etykiecie najważniejsze dane przedsiębiorstwa, takie jak adres lub numer telefonu, a do tego przede wszystkim jego znak graficzny, czyli logotyp. By zlecić firmie zajmującej się takimi gadżetami reklamowymi wykonanie takiego opakowania, należy wykonać kilka kroków. Jeśli firma zatrudnia grafika komputerowego, może zlecić mu wykonanie nadruku opakowania. Przy uwzględnieniu odpowiednich wymiarów, w tym także spadów, czyli krawędzi znajdujących się poza obszarem wydruku, może on samodzielnie wykonać taki projekt. Obszar druku na opakowaniu krówek jest niewielki, dlatego musi być on pomysłowy i na tyle ciekawy wizualnie, by z miejsca przykuwał wzrok. Uzdolniony grafik będzie w stanie wykonać takie opakowanie w krótkim czasie. Jeśli jednak w firmie nie posiadamy osoby, której można by zlecić taki projekt, nic straconego.
Większość firm oferujących taki produkt jak krówka z logo firmowym ma w ofercie także wykonanie projektu. Dość często korzystają one z gotowych wzorów, ale niektóre z firm oferują indywidualne projekty. Wtedy można zyskać pewność, że nasz nadruk będzie nietuzinkowy i jedyny w swoim rodzaju. Na rynku dostępne są różne rozmiary krówek. Te większe pozwolą na przygotowanie ciekawszego projektu na opakowaniu. Opakowania można rozróżnić na te papierowe i plastikowe. Papierowe są mnie trwałe, ale dają ciekawszy efekt wizualny. Tutaj częściej docenia się minimalizm graficzny. Na tych plastikowych można umieścić więcej kolorów, co przyciągnie wzrok osoby obdarowanej.
Tak przygotowane cukierki można dodawać do specjalnych przesyłek dla klientów, oferować jako prezent na wejście, na przykład w hotelu czy kawiarni, a także proponować jako mały poczęstunek na targach firmowych. By je zjeść, należy rozwinąć słodycz z papierka, przez co wzrok klienta na chwilę zatrzyma się opakowaniu, co pozwoli zapisać się logu i nazwie firmy w jego świadomości. Zlecenie krówki z nadrukiem nie jest trudne, nawet jeśli firma nie posiada własnego nadruku. Specjalne firmy będą w stanie wykonać projekt opakowania. Dzięki znajomości zasad graficznych te opakowania stanowią idealny wabik na klientów.