Każdy właściciel firmy wie, że praca nad jej wizerunkiem nie kończy się w momencie odniesienia pierwszego sukcesu. Wręcz przeciwnie – kształtowanie marki to proces długi, którego nie należy bagatelizować. Dlatego też niemal każda firma posiada swojego własnego speca od marketingu, który na co dzień pracuje nad tym, aby firma prezentowała się jak najlepiej.
Studio foto wysokiej klasy
Głównie opiera się to na tworzeniu reklam, promowaniu nowych produktów czy usług, a także dobrym prezentowaniu się na targach branżowych czy innych wydarzeniach związanych z danym rynkiem. Ale to nie wszystko – profesjonalny wizerunek można kształtować także przez Internet. Posiadając atrakcyjnie wyglądającą stronę internetową (najlepiej responsywną, aby można było ją dobrze odczytywać zarówno na ekranie komputera, jak i smartfona czy tabletu), warto zadbać też o jak najlepsze treści. To zadanie dla dobrych copywriterów. Oprócz tego bardzo ważne jest przedstawienie zarządu firmy, najlepiej z dobrymi fotografiami, aby każdy potencjalny klient od samego początku wiedział, z kim rozmawia. W ten sposób nie będziemy dla niego anonimowi, dzięki czemu istnieje większa szansa, że skorzysta z naszych usług. Oczywiście takie zdjęcia nie powinny być selfie robionymi w biurze, gdyż to nie będzie wyglądać profesjonalnie. Warto za to skorzystać z usług dobrego fotografa.
Możemy zdecydować się na przykład na nowoczesne studio foto do wynajęcia w Warszawie, w którym powstają naprawdę wysokiej klasy sesje korporacyjne. Na miejscu dostępna jest garderoba oraz charakteryzatornia, dzięki temu każda osoba, która ma być fotografowana, może w odpowiedni sposób przygotować się do nadchodzącej sesji. Jeśli udajemy się tam prosto po 8 godzinach pracy, nie będziemy musieli przejmować się spoconym nosem czy podkładem spływającym z czoła. W charakteryzatorni można wszystko bez problemu zatuszować, można się też przebrać w świeże, eleganckie ubrania, aby prezentować się naprawdę dobrze. Sama sesja z pewnością będzie odbywała się na gładkim, jednolitym tle. Choć takie studia mają do dyspozycji green boxy, które pozwalają na zamienienie jednolitego tła na jakąś atrakcyjną grafikę, w przypadku sesji korporacyjnej nie jest to dobrym pomysłem.
Tutaj wzrok osoby oglądającej zdjęcia ma padać przede wszystkim na twarze, nie zaś interesować się tym, co jest z tyłu, dlatego też najlepiej postawmy właśnie na gładkie tło. Dobry, wykwalifikowany fotograf, z pewnością stworzy naprawdę ładne zdjęcia, które, dzięki odpowiedniej perspektywie, będą tuszować nasze wady, a pokazywać zalety.