Jak sprawić, że potencjalni klienci zapamiętają naszą firmę?

grawerowanie laserem logo

Niezależnie od tego, czy dopiero otwieramy własną firmę, czy istniejemy na rynku już od lat – w wielu momentach pojawia się pytanie o to, jak zdobywać nowych klientów. Oczywiście to zazwyczaj należy do zadań działu handlowego, jednak i dział marketingu może się wykazać w tej mierze. Nie od dziś wiadomo, że skuteczna reklama ma moc przyciągania potencjalnych klientów.

Sposoby na reklamę – gadżety z logo

grawerowanie laserem logoWarto więc pamiętać o regularnym uczestnictwie w targach branżowych, ale nie tylko – dobrym pomysłem jest zasięganie informacji o tym, kiedy nasze miasto organizuje festyn, na przykład z okazji rozpoczęcia lata. Często też miasta decydują się na organizację święta najbardziej popularnej turystycznie ulicy. Możemy wykorzystać te momenty – i poprosić władze miasta o możliwość rozstawienia własnego stoiska firmowego podczas takiej miejskiej uroczystości. Warto jednak dobrze opracować plan działania – co powinno znaleźć się na takim stoisku oraz w jaki sposób zachęcić przechodniów, aby podeszli właśnie do nas? Oczywiście kolorowe stoisko z balonami rozdawanymi dzieciom, z pewnością będzie dobrym pomysłem. Co jednak z dorosłymi? W końcu to nie dzieci będą naszymi klientami. Standardowe ulotki to za mało – większość osób nawet nie spojrzy na ich zawartość, a wyrzuci je od razu do kosza. Musimy wymyślić coś, co nie znajdzie się w kuble na śmieci. Dobrym pomysłem będą więc gadżety.

grawerowanie laserem logoOczywiście nie byle jakie, zadbajmy o grawerowanie laserem logo – Łódź jest miastem, w którym tego typu działaniem zajmuje się wiele agencji reklamowych. Nawet zwykły długopis z logo nie zostanie wyrzucony do śmieci – a możemy mieć pewność, że nawet jeżeli potencjalny klient co jakiś czas będzie korzystał z naszego gadżetu – za każdym razem spojrzy na nasze logo. W ten sposób nazwa firmy zakorzeni się w jego podświadomości i, nawet jeśli teraz nie potrzebuje skorzystać z naszych usług, gdy po kilku miesiącach będzie miał taką potrzebę – od razu na języku będzie miał naszą nazwę. Jest to więc dobry sposób na zdobywanie nowych klientów, choć z pewnością długoterminowy – efekty mogą nie przyjść od razu. Ciekawą opcją jest zorganizowanie konkursów na stoisku – może to być na przykład quiz związany ze znajomością działalności firmy.

Nagrodami również mogą być gadżety, jednak większego kalibru – na przykład plecaki, zestawy narzędzi dla mężczyzn czy nawet gogle do wirtualnej rzeczywistości! Takie gadżety z pewnością zachęcą wielu do uczestnictwa w konkursie – chcąc nie chcąc, zapoznają się więc z ofertą naszej firmy i, być może, zaowocuje to ich chęcią do skorzystania z naszych usług.