W obecnym czasie nadal bardzo dużą popularnością pochwalić się mogą tradycyjne rodzaje reklamy. To właśnie one traktowane są powszechnie jako te o największej ekonomicznej opłacalności oraz przydatności w wielu miejscach i sytuacjach. Do takich właśnie form marketingu zaliczone mogą być na przykład potykacze reklamowe.
Opisywany rodzaj reklamy będzie się sprawdzać zdecydowanie najlepiej w pewnych określonych miejscach i sytuacjach. Przede wszystkim jest to ten rodzaj reklamy, po który sięgnąć można zarówno na zewnątrz, jak też i wewnątrz budynków. Bardzo często sięga się po potykacze w przypadku dużych obiektów handlowo-wystawienniczych. Chodzi tutaj w szczególności o targi, evente promocyjne różnego typu czy też o obiekty handlowe. Potykacze zdecydowanie najlepiej prezentować się będą, eksponowane w okolicach danego lokalu czy też punktu sprzedażowego. Mogą stać się bowiem bardzo skutecznym bodźcem na przyciąganie nowych, potencjalnie zainteresowanych klientów. Są wyborem zdecydowanie najlepszym wszędzie tam, gdzie najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania u przechodniów i zachęcenie ich do wejścia do środka danego lokalu.
Właśnie tam zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie reklama w formie stojaków, również potykaczy. Jest to przykład tego rozwiązania marketingowego, które wyróżnia się wygodą zastosowania, łatwością w użyciu oraz mobilnością. Potykacze nie powinny sprawiać również żadnych problemów, jeżeli chodzi o ich przechowywanie. Mimo niskiej ceny dzięki nim szybko można odczuć, że liczba klientów danej firmy będzie dynamicznie rosła. Potykacze z pewnością doceniać powinny te firmy, które koncentrują się na działaniach marketingowych ograniczonych do bardzo niewielkiej przestrzeni. Będą także jedynym rozsądnym wyborem w przypadku tych przedsiębiorców, którzy z różnych względów mają bardzo ograniczony budżet na reklamę. Wszystkie te cenne zalety niezmiennie sprawiają, że liczba zadowolonych użytkowników potykaczy reklamowych dynamicznie rośnie.
Potykacze reklamowe mogą być zaliczone do rodzaju tych reklam, które cieszą się dynamicznie rosnącym zainteresowaniem. Wszystko przez wzgląd na fakt, że cechuje je bardzo niska cena eksploatacji, która jednak nie wpływa negatywnie na skuteczność potykaczy w zwiększaniu rozpoznawalności danej marki czy też firmy. Potykacze reklamowe doskonale sprawdzać się będą stosowane w pobliżu firm, dla których skuteczności najważniejsze jest zachęcenie jak największej liczby klientów do wnętrza ich siedziby.