Zalety stabilnych standów tekstylnych

stand reklamowy tekstylny

W działaniach marketingowych nie mniejszą rolę niż budowanie wizerunku firmy odgrywają przestrzenne formy reklamy. Zalicza się do nich kasetony, trójwymiarowe litery, banery, reklamy na samochodach czy tablice. Jedną z form reklamy przestrzennej są także standy. Mają one funkcję reklamową i informacyjną. Można je wykorzystywać na konferencjach, podczas zjazdów, targów czy spotkań branżowych.

Jak drukarnie wykonują standy reklamowe tekstylne?

stand reklamowy tekstylnyNadruk może być wykonany jedno- lub dwustronnie. Grafika powinna zostać przygotowana w kolorystyce palety CMYK. Rozmiar ścianek tekstylnych nie jest z góry ustalony, a zależy od możliwości firmy poligraficznej lub drukarni, która odpowiada za ich produkcję. Standy cechują się prostym montażem. Przeważnie wystarczy założyć przygotowany materiał tekstylny na aluminiowy lub plastikowy stelaż. Konstrukcja nośna jest składana, aby łatwiej transportować taki nośnik reklamy. Stelaż może składać się z rurek o średnicy około 30 mm. Materiał tekstylny zawija się na krawędziach, żeby później wsunąć w niego rurki. Na grafice nie ma łączeń, materiał jest jednolity. Konstrukcja o wymiarach 230×300 cm waży zaledwie 7 kg.

stand reklamowy tekstylnyPo złożeniu standy nadają się do transportu. Możliwe jest wielokrotne wykorzystywanie tego samego standu w wielu różnych miejscach, a także wymiana samego materiału z grafiką. Wysokiej jakości stabilny stand reklamowy tekstylny może wykonać firma poligraficzna, agencja reklamowa lub drukarnia. Projekt grafiki dostarcza klient lub zostaje on wykonany przez grafika. Na standzie może znaleźć się nazwa firmy, logotyp, zdjęcie promowanego produktu lub tematyczna grafika – cyfrowa technologia druku wielkoformatowego zapewnia tutaj dużą dowolność. Materiał tekstylny wykonany jest z wytrzymałych włókien poliestrowych. Stand może mieć także formę rolety zamykanej w aluminiowej kasecie. W celu rozłożenia standu wyciąga się materiał z kasety i blokuje go prętem składanym z rurek. Przypomina to rozkładanie namiotu i jest wyjątkowo proste. Materiał tekstylny można prać lub czyścić mokrą ścierką. W celu zabezpieczenia grafiki na standzie tekstylnym wykorzystuje się płynny laminat z błyszczącym lub matowym wykończeniem.

Certyfikat trudnopalności na poziomie B1 jest gwarancją, że materiał reklamowy nie będzie stwarzał dodatkowego zagrożenia pożarowego w zamkniętej przestrzeni. Standy outdoorowe należy zabezpieczyć laminatem, który posiada film chroniący przed promieniowaniem ultrafioletowym. Charakterystyczny kształt przyciąga wzrok klientów, a grafika informuje o tym, jaka firma prowadzi dane stoisko lub lokal.