Schludne, właściwie wyeksponowane stoisko handlowe to niezwykle ważny element wszelkich targów oraz eventów promocyjnych, na których mamy się „zaprezentować” klientowi. Spacerując po wielkich halach podczas tego typu imprez, mogliśmy niejednokrotnie zauważyć, że zarówno towary zwrócone w stronę klienta, jak i elementy dekoracyjne stoisk są przygotowywane z dbałością i zaangażowaniem. Ogromną rolę w prawidłowej prezentacji sprzedawcy i jego towarów odgrywają również tak zwane ścianki tekstylne.
Jak wyeksponować ścianki tekstylne?
Są to plakaty przedstawiające nazwę firmy, jej logo, zdjęcia określonych produktów oraz hasła reklamowe im towarzyszące. Ścianki stawiane są zazwyczaj z tyłu stoiska, tworząc dla niego odpowiednie reklamowe tło. Muszą mieć właściwe wymiary widoczne z większych odległości oraz przyciągające wzrok grafiki, by wyróżniały się spośród innych, konkurujących ze sobą plakatów. Ścianki tekstylne reklamowe wykonane są z elastycznego, rozciągliwego materiału poliestrowego. Naciąga się je na statyw zbudowany z aluminiowych elementów, dzięki czemu zanikają wszelkie zagniecenia, i stabilizuje zamkiem błyskawicznym. Ściankę można więc bezpiecznie zwinąć, przechować oraz przetransportować bez ryzyka poważniejszych uszkodzeń. Montaż jest na tyle sprawny i szybki, że można go dokonać samemu, tuż przed rozpoczęciem eventu. Nie potrzebujemy do tego celu żadnych narzędzi. Gotowa, zamocowana ścianka jest lekka, więc nawet w trakcie imprezy można ją z łatwością przenieść w inne miejsce.
Producenci oferują gotowe wymiary stelaży, do których dostosujemy nasz plakat bez większych problemów, jednak jako klienci wciąż mamy możliwość zamówić statyw na dowolną wielkość. Zamawiając zestaw rur aluminiowych, możemy złożyć szkielet o dowolnej długości i szerokości, jednak należy pamiętać, że wówczas przyda się nam klucz ampulowy, potocznie zwany inbusem. Ceny tego towaru wahają się od tysiąca do sześciu tysięcy złotych, w zależności od wymiarów i kształtów. Katalogi internetowe oferują między innymi modele falowane, łukowe pionowo lub poziomo, wiatroodporne oraz przestrzenne. Projektując odpowiednią do naszych celów ściankę, warto zwrócić uwagę na charakter okazji, w jakiej będzie nam służyła oraz jakie konkretnie produkty będziemy promować. Od tego zależeć będzie kolorystyka, jaką zastosujemy na ściance, dobór słów, jakiego użyjemy, układając hasło reklamowe oraz sposób prezentacji produktu.
Właściwie skomponowana ścianka to punkt wyjścia dla pozytywnej promocji firmy i oferowanych produktów. Widoczna z daleka, pośród dziesiątek innych stoisk, może przyciągnąć potencjalnych klientów lub wspólników. Grafika na plakacie zachęca, by podejść bliżej. Dopiero wówczas możemy przejść do interakcji z klientem i zacząć prezentację naszych usług.