Wielu producentów oferuje wielozadaniowe torby z papieru. Torby są ekologiczne, a także doskonale nadają się, jako elegancka torebka na prezenty oraz jako torebka promocyjna, którą można rozdawać na szkoleniach, jak i konferencjach oraz spotkaniach.
Torby papierowe to nośnik reklamy
Cieszą się one dużym zainteresowaniem, ponieważ są niedrogie, jak również designerskie i ładne. Torby papierowe są produktem wielozadaniowym. Najpopularniejsze są w branży eko, jak i wśród firm specjalizujących się sprzedażą i cateringiem zdrowej żywności, jak i posiłków, tak zwanych „pudełkowych”. Torby papierowe stanowią również doskonały nośnik reklamy. Wielu producentów traktuje je jako swoją wizytówkę. Nadruki na torbach wykonywane są zazwyczaj za pomocą metody zwanej sitodrukiem, jest to jedna z najpopularniejszych metod wykonywania nadruków na materiałach papierowych, jak również bawełnianych. Wiele firm oferuje druk w wielu kolorach, jak i czcionkach. Istnieje możliwość wykonywania toreb pojedynczych na zamówienie klientów indywidualnych, jak i zleceń na kilkanaście bądź kilkadziesiąt toreb z nadrukiem.
Toreb zazwyczaj wykonywane są z papieru typu prążkowanego, a także z papieru gładkiego, który spełnia wszelkie wymagania oraz normy FCE, jak i PFEC, dzięki temu torby papierowe są przystosowane do użytku w przemyśle spożywczym. Papierowe torby na żywność stanowią doskonałą alternatywę dla torebek plastikowych, ponieważ przez to, iż są w pełni ekologiczne nie zagrażają oraz nie szkodzą środowisku naturalnemu. Papierowe torby coraz częściej sprzedawane są w sklepach jako torby do pakowania zakupów, stanowiąc konkurencję dla toreb plastikowych, biodegradowalnych, jak również popularnych. Nadruk przedstawiający logo sklepu bądź producenta stanowi reklamę, poza techniką sitodrukową, może być on wykonany za pomoca metod takich, jak: flex, offset. Istnieje także możliwość zadruku toreb papierowych techniką aplo, która pozwala na zadrukowanie torebki w stu procentach. Torba papierowa jest doskonałym nośnikiem reklamy nie tylko dla wielu producentów, jak i firm. Poprzez możliwość stworzenia własnego, innowacyjnego nadruku lub wzoru, poprzez posiadanie toreb papierowych lub bawełnianych można reklamować również siebie samego.
Umieszczenie na niej zabawnego napisu, bądź śmiesznej grafiki może pomóc w wyrażaniu własnego charakteru, jak i promowaniu własnej działalności, na przykład w internecie, poprzez prowadzenie bloga lub jakiejkolwiek strony internetowej lub poprzez posiadanie znanej w sieci internetowej strony.