Z czego mogą być wykonane potykacze reklamowe?

Potykacz reklamowy

Potykacze reklamowe, nazywane również potocznie stojakami, cieszą się niesłabnącą mimo upływu czasu popularnością. Ich ogromnym plusem jest z całą pewnością fakt, że mogą być one wykonane z zupełnie różnych materiałów. Dzięki temu, można je w bardzo szerokim zakresie dostosowywać do potrzeb różnych przedsiębiorstw.

Potykacze reklamoweW zależności od sposobu wykonania danego potykacza może się on znacznie lepiej sprawdzać w zupełnie innych zastosowaniach. Na rynku dostępne są zupełnie rodzaje takich właśnie stojaków, na przykład te drewniane lub też aluminiowe. Potykacze drewniane, nazywane najczęściej stojakami drewnianymi, to ich zdecydowanie najbardziej rozpowszechniony typ. Stojak taki posiada zazwyczaj czarną powierzchnię kredową. Dzięki temu, znajdujący się na jego powierzchni komunikat można dowolnie zmieniać i dostosowywać według indywidualnych potrzeb. Na przykład wypisać można na nim w czytelny sposób menu danej restauracji, które będzie można następnie codziennie zmieniać. Taki rodzaj stojaka doskonale sprawdzać się będzie w mniejszych lokalach gastronomicznych, w tym na przykład w lodziarniach, które wielokrotnie w ciągu dnia informują swoich klientów o zmieniających się smakach lodów.

Potykacz reklamowyInnym rodzajem opisywanego stojaka może być z kolei ten wykonany z aluminium. Posiada on dodatkową folię antyrefleksyjną, dbającą o doskonałą czytelność znajdującej się na powierzchni takiego stojaka treści. To, jak również sposób wykonania takiego stojaka z pewnością spowodują, że będzie on doskonałym wyborem w przypadku wszelkich zastosowań zewnętrznych. Rama takiego potykacza jest wykonana zazwyczaj z anodowanego aluminium, którego profil dochodzić może nawet do 25 mm średnicy. Anodowane aluminium jest zdecydowanie odporniejsze na powstawanie na jego powierzchni rdzy, jak również na zmiany kolory, występujące w rozwiązaniach tańszych bardzo szybko. Dodatkowo, takie wykonanie stojaka sprawia, że można z niego bezproblemowo korzystać przez znacznie dłuższy czas, niż z wszelkich rozwiązań alternatywnych, nawet przez kilka sezonów.

Potykacze reklamowe pomimo upływu czasu, pochwalić się mogą coraz większym zainteresowaniem. Wszystko ze względu na fakt, że są to konstrukcje o najwyższym poziomie wytrzymałości, ale także i praktyczności. Niewielkie rozmiary, prosta zamiana prezentowanej przez taki stojak treści powodują, że jest to rozwiązanie idealne dla mniejszych lokali gastronomicznych. Aby jednak odczuć wszystkie korzyści z wykorzystywania takiej formy reklamy, konieczne jest wybranie odpowiedniego jej rodzaju.