Zastosowania potykaczy reklamowych

Potykacz reklamowy

Reklamy tradycyjne pomimo upływu czasu cieszą się niesłabnącą popularnością. Przykładem takiej właśnie reklamy są bardzo popularne potykacze reklamowe, które mają cały szereg zróżnicowanych zastosowań. Potykacze kojarzone są obecnie przede wszystkim z branżą gastronomiczną, chociaż ich zastosowania są znacznie bardziej zróżnicowane.

Potykacz reklamowyStojaki reklamowe cieszą się coraz większą popularnością w wielu różnych branżach. Najczęściej jednak stosowane są one w branży gastronomicznej. Korzystają z nich nierzadko restaurację oraz inne lokale gastronomiczne i bary. W takich przypadkach najczęściej wykorzystywane są potykacze kredowe. Można na nich umieścić praktycznie dowolne informacje na temat aktualnego menu oraz promocji. Plusem takiej formy reklamy jest fakt, że znajdującą się na nich treść można dowolnie zmieniać. Z zalet wykorzystywania takich reklam korzysta się również w sklepach, na stacjach paliw czy też w firmach. Coraz częściej korzystają z nich na przykład poczty czy też hurtownie, informujące o aktualnych promocjach. Nowoczesne odmiany potykaczy reklamowych mogą bardzo efektywnie przyciągać uwagę potencjalnych klientów.

Obecnie można z nich korzystać zarówno w formie reklamy wewnętrznej, jak też i zewnętrznej. Potykacz reklamowyPotykacze są bardzo często wykonane z bardzo odpornych i trwałych materiałów, takich jak na przykład aluminium. To sprawia, że można je z powodzeniem wykorzystywać na zewnątrz budynków, na przykład aby zasygnalizować klientom w czytelny sposób lokalizację poszczególnych firm. Dzięki temu opisywany rodzaj reklamy stacjonarnej może być doskonałym zastępstwem na przykład dla szyldów czy tablic reklamowych, które stopniowo wychodzą już z mody. Oczywiście potykacze dzięki swojej uniwersalności, jak również funkcjonalności są powszechnie stosowane również jako reklamy wewnętrzne. Skuteczność opisywanej reklamy jest, jak wskazuje wiele badań, znacznie wyższa niż na przykład ulotek, szyldów czy nawet neonów. Dodatkowo można z nich korzystać znacznie dłużej.

W przypadku potykaczy kredowych bowiem zmiana znajdującej się na nich treści samodzielnie, bez dodatkowych kosztów, jest jak najbardziej możliwa. To sprawia, że z takiej reklamy można korzystać przez zdecydowanie dłuższy czas niż z jakiejkolwiek innej formy marketingu stacjonarnego. Dodatkowo, stale zwiększa się liczba miejsc i firm, gdzie z opisywanej reklamy można bezproblemowo korzystać. Aktualnie sięga się po nią już nie tylko w przypadku lokali gastronomicznych, ale także i firm zajmujących się pracą biurową.